Διαψεύδουν απόλυτα τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, υπουργό Εξωτερικών, πρώην υπουργό Εθνικής Άμυνας και πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Ε.Βενιζέλο τα γεγονότα σε ότι αφορά τα έργα και τις ημέρες του στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας αναφορικά με το σκάνδαλο των υποβρυχίων Type 214. Oι Γερμανοί της ναυπηγού εταιρείας TKMS ψεύδονταν και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας το γνώριζε ότι ψεύδονταν όταν διαβεβαίωναν ότι «Η Ferrostaal (σ.σ. η εταιρεία που δίνει τις μίζες στο πρόγραμμα των υποβρυχίων) δεν έχει καμία σχέση με τη νέα σύμβαση που υπογράψαμε με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας επί Ε.Βενιζέλου και η όποια σχέση της με την TKMS σταματάει το 2005».
Στην επιστολή του Atzpodien που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας με προσωπική εντολή του υπουργού Ε.Βενιζέλου, αναφέρεται ότι "η HDW δεν έχει καμία σχέση με την Ferrostaal, απλώς στα προγράμματα που είχε αναλάβει η HDW ως ναυπηγός εταιρεία, η Ferrostaal είχε αναλάβει το ... μάρκετινγκ και η όποια σχέση με την HDW τελειώνει το 2005". Υπενθυμίζεται η Ferrostaal είναι η εταιρεία η οποία καταδικάστηκε στην Γερμανία για την δωροδοκία του Άκη Τσοχατζόπουλου και άλλων Ελλήνων αξιωματούχων με ποσό ύψους 84 εκατ. ευρώ για τις δύο συμβάσεις των ετών 2000 (αγορά τεσσάρων T.214) και του 2002 (πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τριών υποβρυχίων 209/1200).
Στην επιστολή του Atzpodien που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Εθνικής Άμυνας με προσωπική εντολή του υπουργού Ε.Βενιζέλου, αναφέρεται ότι "η HDW δεν έχει καμία σχέση με την Ferrostaal, απλώς στα προγράμματα που είχε αναλάβει η HDW ως ναυπηγός εταιρεία, η Ferrostaal είχε αναλάβει το ... μάρκετινγκ και η όποια σχέση με την HDW τελειώνει το 2005". Υπενθυμίζεται η Ferrostaal είναι η εταιρεία η οποία καταδικάστηκε στην Γερμανία για την δωροδοκία του Άκη Τσοχατζόπουλου και άλλων Ελλήνων αξιωματούχων με ποσό ύψους 84 εκατ. ευρώ για τις δύο συμβάσεις των ετών 2000 (αγορά τεσσάρων T.214) και του 2002 (πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τριών υποβρυχίων 209/1200).
H τελευταία σύμβαση Neptune II που αναθεωρήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2010 από τον Ε.Βενιζέλο και μετέτρεψε τον εκσυγχρονισμό των δύο εναπομείντων υποβρυχίων Type 209/1200 σε αγορά δύο νέων Type 214 είναι και η πέτρα του σκανδάλου ή τουλάχιστον της τελευταίας φάσης του σκανδάλου των υποβρυχίων. Είχε προηγηθεί η έναρξη εκσυγχρονισμού του υποβρυχίου 209/1200 S118 ΩΚΕΑΝΟΣ η οποία ακόμα εκκρεμεί σε ότι αφορά τις δοκιμές και την αποδοχή του υποβρυχίου.
Σε έπιστολή του εκτελεστικού πρέδρου της TKMS H.C.Atzpodien για τη εμπλοκή της Ferrostaal στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal, στη σχετική κοινοπραξία άρα δεν είναι αντισυμβαλλόμενός μας στην προκειμένη περίπτωση, αφήνοντας την αίσθηση, η οποία είναι σαφής -όχι ρητή αλλά σαφής από την επιστολή του- ότι είναι και ο ίδιος πιο ευτυχής που δεν εκπροσωπεί τώρα και την εταιρεία αυτή αλλά μόνο το δικό του όμιλο"!
Κάτι που είναι 100% ψευδές. O Ε.Βενιζέλος, όπως αποκαλύπτουν τα έγγραφα που έχει δημοσιεύσει το defencenet.gr, ήξερε την εμπλοκή και στη νέα σύμβαση της Ferrostaal, αλλά παρ'όλα αυτά το δέχθηκε και προχώρησε στην υπογραφή της αναθεώρησης της σύμβασης και καταβολής επιπλεόν 520 εκατ. ευρώ.
Η Ferrostaal (που στο μεταξύ είχε συγχωνευθεί με την άλλη γερμανική εταιρεία που ελέγχεται επίσης για δωροδοκίες αξιωματούχων, την ΜΑΝ), όχι απλώς εξακολουθούσε να είναι και μετά το 2005 αντισυμβαλλόμενο μέρος στις δύο συμβάσεις των υποβρυχίων με το ελληνικό Δημόσιο, αλλά στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ήταν η μία από τις δύο εταιρείες (η άλλη είναι η θυγατρική της TKMS, η HDW) που κατήγγειλαν τις δύο συμβάσεις υποβρυχίων σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου!
Το defencenet.gr φέρνει στην δημοσιότητα το κείμενο της καταγγελίας των συμβάσεων υποβρυχίων που έστειλαν οι δύο γερμανικές εταιρείες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου 2009, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”! Και επιμένουν Γερμανοί και Βενιζέλος ότι από το 2005 η Ferrostaal δεν είχε καμία σχέση με ττις συμβάσεις!
Eπίσης δημοσιεύουμε και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW-ΜΑΝ Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
Σε έπιστολή του εκτελεστικού πρέδρου της TKMS H.C.Atzpodien για τη εμπλοκή της Ferrostaal στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος, οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal, στη σχετική κοινοπραξία άρα δεν είναι αντισυμβαλλόμενός μας στην προκειμένη περίπτωση, αφήνοντας την αίσθηση, η οποία είναι σαφής -όχι ρητή αλλά σαφής από την επιστολή του- ότι είναι και ο ίδιος πιο ευτυχής που δεν εκπροσωπεί τώρα και την εταιρεία αυτή αλλά μόνο το δικό του όμιλο"!
Κάτι που είναι 100% ψευδές. O Ε.Βενιζέλος, όπως αποκαλύπτουν τα έγγραφα που έχει δημοσιεύσει το defencenet.gr, ήξερε την εμπλοκή και στη νέα σύμβαση της Ferrostaal, αλλά παρ'όλα αυτά το δέχθηκε και προχώρησε στην υπογραφή της αναθεώρησης της σύμβασης και καταβολής επιπλεόν 520 εκατ. ευρώ.
Η Ferrostaal (που στο μεταξύ είχε συγχωνευθεί με την άλλη γερμανική εταιρεία που ελέγχεται επίσης για δωροδοκίες αξιωματούχων, την ΜΑΝ), όχι απλώς εξακολουθούσε να είναι και μετά το 2005 αντισυμβαλλόμενο μέρος στις δύο συμβάσεις των υποβρυχίων με το ελληνικό Δημόσιο, αλλά στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ήταν η μία από τις δύο εταιρείες (η άλλη είναι η θυγατρική της TKMS, η HDW) που κατήγγειλαν τις δύο συμβάσεις υποβρυχίων σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου!
Το defencenet.gr φέρνει στην δημοσιότητα το κείμενο της καταγγελίας των συμβάσεων υποβρυχίων που έστειλαν οι δύο γερμανικές εταιρείες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου 2009, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”! Και επιμένουν Γερμανοί και Βενιζέλος ότι από το 2005 η Ferrostaal δεν είχε καμία σχέση με ττις συμβάσεις!
Eπίσης δημοσιεύουμε και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW-ΜΑΝ Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
αποδεικνύουν όλα αυτά:
- Η TKMS ψεύδεται συνειδητά απέναντι στο υπουργείο και κατ’επέκταση απέναντι στο ελληνικό Δημόσιο όταν υποστηρίζει ότι «Από το 2005 δεν μετέχει στην κοινοπραξία η Ferrostaal». Η Ferrostaal, η εταιρεία στελέχη της οποίας ομολόγησαν στην Γερμανία ότι «λάδωσαν» Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους και τον Άκη Τσοχατζόπουλο το 2000 και το 2002, είναι πάντα ΕΔΩ και ήταν και επί Ε.Βενιζέλου.
- Η Ferrostaal είναι πρακτικώς αδύνατον να μην είχε εμπλοκή στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος. Για να αποσυρθεί η καταγγελία σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και να προχωρήσει η νέα σύμβαση, χρειάζεται η υπογραφή της Ferrostaal, ακόμα και αν δεχθούμε την «γερμανική ανακούφιση» από την «μη συμμετοχή πλέον της Ferrostaal στο σχήμα». Δηλαδή αν δεχθούμε ότι η Ferrostaal παραιτήθηκε δικαιωμάτων σε συμβάσεις ύψους 3,4 δισ. ευρώ γιατί έτσι της είπε το υπουργείο.
- Το βασικότερο όλων: Αφού ο Ε.Βενιζέλος γνώριζε ότι υπήρχε συγκεκριμένο θέμα ζήτησε έγγραφη δέσμευση ότι στη νέα σύμβαση με την οποία έδωσε 515 επιπλέον εκατομμύρια στους απατεώνες της HDW, δεν περιλαμβανόταν καθ'οιονδήποτε τρόπο και δεν είχε καμία ωφέλεια η Ferrostaal; Όχι! Γιατί;
Μάλιστα όλα αυτά μας οδήγησαν να ερευνήσουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την MFI (Marine Force International), τη νέα εταιρεία «χρηματοδοτήσεων» της TKMS που επίσης ερευνάται από την γερμανική δικαιοσύνη: Στην πραγματικότητα είναι η ίδια η … Ferrostaal!
Και ένα τελευταίο: Η ομάδα του Ι.Σάφα που έκανε όλες τις διαπραγματεύσεις για την σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ στη Βουλή, αλλά και η υπογραφή τους στο υπουργείο Άμυνας, έγινε από την ομάδα στενών συνεργατών του Άκη Τσοχατζόπουλου και γι'αυτό υπάρχει και επίσημη παραδοχή τους σπό τον Ε.Βενιζέλο, ο οποίος είχε ερωτηθεί σχετικά!
- Η TKMS ψεύδεται συνειδητά απέναντι στο υπουργείο και κατ’επέκταση απέναντι στο ελληνικό Δημόσιο όταν υποστηρίζει ότι «Από το 2005 δεν μετέχει στην κοινοπραξία η Ferrostaal». Η Ferrostaal, η εταιρεία στελέχη της οποίας ομολόγησαν στην Γερμανία ότι «λάδωσαν» Έλληνες κρατικούς αξιωματούχους και τον Άκη Τσοχατζόπουλο το 2000 και το 2002, είναι πάντα ΕΔΩ και ήταν και επί Ε.Βενιζέλου.
- Η Ferrostaal είναι πρακτικώς αδύνατον να μην είχε εμπλοκή στη σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος. Για να αποσυρθεί η καταγγελία σε βάρος του ελληνικού δημοσίου και να προχωρήσει η νέα σύμβαση, χρειάζεται η υπογραφή της Ferrostaal, ακόμα και αν δεχθούμε την «γερμανική ανακούφιση» από την «μη συμμετοχή πλέον της Ferrostaal στο σχήμα». Δηλαδή αν δεχθούμε ότι η Ferrostaal παραιτήθηκε δικαιωμάτων σε συμβάσεις ύψους 3,4 δισ. ευρώ γιατί έτσι της είπε το υπουργείο.
- Το βασικότερο όλων: Αφού ο Ε.Βενιζέλος γνώριζε ότι υπήρχε συγκεκριμένο θέμα ζήτησε έγγραφη δέσμευση ότι στη νέα σύμβαση με την οποία έδωσε 515 επιπλέον εκατομμύρια στους απατεώνες της HDW, δεν περιλαμβανόταν καθ'οιονδήποτε τρόπο και δεν είχε καμία ωφέλεια η Ferrostaal; Όχι! Γιατί;
Μάλιστα όλα αυτά μας οδήγησαν να ερευνήσουμε ποιος βρίσκεται πίσω από την MFI (Marine Force International), τη νέα εταιρεία «χρηματοδοτήσεων» της TKMS που επίσης ερευνάται από την γερμανική δικαιοσύνη: Στην πραγματικότητα είναι η ίδια η … Ferrostaal!
Και ένα τελευταίο: Η ομάδα του Ι.Σάφα που έκανε όλες τις διαπραγματεύσεις για την σύμβαση που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος και ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ στη Βουλή, αλλά και η υπογραφή τους στο υπουργείο Άμυνας, έγινε από την ομάδα στενών συνεργατών του Άκη Τσοχατζόπουλου και γι'αυτό υπάρχει και επίσημη παραδοχή τους σπό τον Ε.Βενιζέλο, ο οποίος είχε ερωτηθεί σχετικά!
(ΠΗΓΗ: http://www.defencenet.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου