Aeranger (2019)

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Cinema (HD) [ Ξένη Ταινία Μικρού Μήκους ] [ Αγγλικοί Υπότιτλοι Κάτω Δεξιά ]

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Simple Minds - Don't You Forget About Me, Studio Version, 1985 ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Music [ Μουσική ]

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Βασίλης Λεβέντης (Ένωση Κεντρώων) - Μιλώντας για Πρέσπες και Μεταναστευτικό (2/2020) ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Web TV1 (HD) [ Διαδικτυακή Τηλεόραση ]
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Γιώργος Αϋφαντής - Περί Πανθρησκείας/Παγκοσμιοποίησης (4/2016) ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ  Web TV2 (HD) [ Διαδικτυακή Τηλεώραση ]
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

Νέα συντριβή στην αγορά: -30% (!!!!!) ο τζίρος στις εκπτώσεις, ο έως τώρα χαμηλότερος μέσα στον μνημονιακό όλεθρο

Ο χαμηλότερος τζίρος των τελευταίων ετών καταγράφηκε στις εφετινές χειμερινές εκπτώσεις σύμφωνα με τα στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
 
Η ΕΣΕΕ με αυτό το δεδομένο, καταγράφοντας συνεχώς νέα λουκέτα στο κέντρο και την περιφέρεια, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για το μέλλον της εγχώριας αγοράς, αφού, βάσει και των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποιείται, κάθε χρόνο, με το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝΕΜΥ) και χάρη στη συμβολή των Εμπορικών Συλλόγων, σε όλη την Ελλάδα, το 80% των ερωτώμενων επιχειρηματιών δηλώνει ότι οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012, ενώ, όσον αφορά την εμπορική κίνηση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, οι απαντήσεις ποικίλουν, με το 27% να δηλώνει πτώση της τάξης του 21- 30% και ένα 20% μείωση πωλήσεων μεγαλύτερη του 41%. Είναι σαφές, κατά τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, Βασίλη Κορκίδη, ότι οι χειμερινές εκπτώσεις αφήνουν το εμπόριο σε χειμερία νάρκη, αφού για την πλειονότητα των εμπόρων τα οφέλη από την εκπτωτική περίοδο απείχαν αρκετά από τα αναμενόμενα. «Οι Έλληνες έμποροι αποχαιρετούν τις εκπτώσεις λέγοντας «καλό μήνα» στις προσφορές, τονίζει, προσθέτοντας ότι «η εγχώρια αγορά παλεύει να διαχειριστεί τις φορο-πιέσεις, τα μειωμένα εισοδήματα των καταναλωτών και το γενικό αρνητικό κλίμα. Οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις δείχνουν ότι το πρόβλημα της αγοράς δεν μπορεί να λυθεί με μεγαλόστομες διακηρύξεις, αλλά αντίθετα με ουσιαστικές παρεμβάσεις που αντιστοιχούν στις ανάγκες των Μμε εμπορικών επιχειρήσεων».
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η μέση απόδειξη μία τυπική ημέρα των εκπτώσεων, σύμφωνα με τις απαντήσεις των επιχειρήσεων, κυμάνθηκε στα 44,3 ευρώ, αρκετά χαμηλότερα από το προηγούμενο έτος και σχεδόν 50% κάτω από τη μέση τιμή απόδειξης το 2011, ενώ και η μέση επισκεψιμότητα πελατών ήταν μειωμένη κατά 42% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Σε ό,τι αφορά το ύψος των εκπτώσεων το ποσοστό, όπως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια, κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα (21-40%). Επίσης, ένα πολύ υψηλό ποσοστό (47%) των ερωτώμενων πραγματοποίησε εκπτώσεις 41%-50% και άνω.
Συμπεραίνεται κατά συνέπεια ότι για το διάστημα των εκπτώσεων που ακολούθησε μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου η αγοραστική κίνηση στα εμπορικά καταστήματα ήταν πολύ μειωμένη.
Η πλειονότητα των εμπόρων (66%) αναφέρει ότι πρόκειται να πραγματοποιήσει εκπτωτικές ενέργειες μέσα στο επόμενο δεκαπενθήμερο. Στη συγκεκριμένη ερώτηση πολλοί είναι οι ερωτώμενοι που επισήμαναν ότι οι εκπτωτικές ενέργειες θα συνεχιστούν καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Ωστόσο, πάνω από τους μισούς, δηλαδή το 54% του δείγματος, αξιολογούν αρνητικά την πολιτική προσφορών ορισμένων εμπορικών καταστημάτων πριν την περίοδο των επίσημων εκπτώσεων. Θετικά βλέπει τέτοιου είδους ενέργειες το 22% των ερωτώμενων και ένα σημαντικό τμήμα (24%) δήλωσε ότι δεν τις αξιολογεί ούτε θετικά αλλά ούτε και αρνητικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου