Ο δημοσκοπικός κύκλος του Νοεμβρίου έκλεισε με την έρευνα της GPO για λογαριασμό του Mega και της εκπομπής "Ανατροπή", όπου για πρώτη φορά το τελευταίο 12μηνο γίνεται παραδεκτή η πρωτοκαθεδρία του ΣΥΡΙΖΑ στην πρόθεση ψήφου. Εδώ ακριβώς έγκειται και η ειδοποιός διαφορά του τελευταίου πακέτου δημοσκοπήσεων: εταιρείες που πεισματικά αρνούνταν να προβάλουν την εκλογική εικόνα που ο κάθε πολίτης αντιλαμβάνεται, εταιρείες που συνεργάζονται επισήμως με την παλαιοδικομματική σαπίλα (Alco με ΝΔ, GPO με ΠΑΣΟΚ) ή με ΜΜΕ της διαπλοκής (Metron Analysis για Έθνος της Κυριακής, σε μικρότερο βαθμό Marc για Επενδυτή), πλέον αποτυπώνει την πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα με διαφορά που φτάνει μέχρι το +1,9%. Υπάρχει πάντως και η καραμπινάτη σιωπή της έτερης συνεργαζόμενης με τη Συγγρού MRB, και μάλιστα με στενή συνεργασία του διευθυντή της εταιρείας, Δ.Μαύρου, που χρήζει περαιτέρω διερεύνησης, σιωπή που με τον τρόπο της επαληθεύει τα παραπάνω.
Στη δημοσκόπηση της GPO ξεχωρίζει επίσης ο καταποντισμός του διαχρονικά "χαϊδεμένου" από την εταιρεία σοσιαλΗστικού αποβλήτου που στην καλύτερη περίπτωση πλασάρεται πλέον στην πέμπτη θέση, αλλά και η σαφής άνοδος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ που μέσα σε έναν μήνα κερδίζουν +0,7%, το μόνο κόμμα με κέρδος στο ποσοστό του πλην της Χρυσής Αυγής που επίσης ανεβαίνει κατά 0,6%.
Ταυτόχρονα, η ιδιαίτερα αυξημένη δεξαμενή των αναποφάσιστων (σημαντικά αυξημένη σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα) παρουσιάζει την εικόνα μίας δημοσκοπικής εφεδρείας που πιθανότατα θα χρησιμοποιηθεί την κρίσιμη στιγμή για να δικαιολογηθεί η πραγματική διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες αλλά και την κοινή αίσθηση, είναι σημαντικά ευρύτερη.
Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος
(ΠΗΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ: Mega)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου