Aeranger (2019)

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Cinema (HD) [ Ξένη Ταινία Μικρού Μήκους ] [ Αγγλικοί Υπότιτλοι Κάτω Δεξιά ]

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Simple Minds - Don't You Forget About Me, Studio Version, 1985 ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Music [ Μουσική ]

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Βασίλης Λεβέντης / Ένωση Κεντρώων - Μιλώντας για Πρέσπες/ΣΥΡΙΖΑ/ΝΔ (9/2019) ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ Web TV1 (HD) [ Διαδικτυακή Τηλεόραση ]
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

[ Γιώργος Αϋφαντής - Περί Πανθρησκείας/Παγκοσμιοποίησης (4/2016) ]

ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ  Web TV2 (HD) [ Διαδικτυακή Τηλεώραση ]
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΙΛΑ ΑΜΑΛΙΑΣ : Τελικά οι καταληψίες το προστάτευαν και ο Καμίνης το ΙΣΟΠΕΔΩΣΕ !

Καμίνης και Ο.Σ.Κ. κατεδάφισαν ουσιαστικά το 150 ετών κτίριο, αφού πλέον μόνο οι όψεις σώζονται για τη μόστρα και τους αδαείς!
Με μεγάλη χαρά μας παρουσίασαν τα μέσα ενημέρωσης την ανακατασκευή της βίλας Αμαλίας για επανάχρηση ως σχολείο περί το 2015 και την απαλλαγή της από την τριτοκοσμία. Η είδηση για εμάς είναι άλλη και έχει τίτλο οριστική καταστροφή ενός ακόμα κτιρίου στο κέντρο από τους εμπλεκόμενους κρατικούς αρμοδίους και ειδικούς, που κατά την άποψή μας δεν έχουν συναίσθηση τι και που το  κάνουν.
Άνθρωποι ίδιας αντίληψης με τους κατεδαφιστές του 1960 βιάζουν ανεπιστρεπτί τα κτίρια για προσωπικές φιλοδοξίες. Για άλλη μια φορά η ελληνική κοινωνία τους ακολουθεί, τρώγοντας αμάσητα την πρακτική της σαρωτικής επανάχρησης, όπως έκανε το ’60 με τις πολυκατοικίες… Και αν η κοινωνία πλέον αντιστάθηκε στις ολοσχερείς κατεδαφίσεις αυτοί βρήκαν τρόπο να κάνουν τη δουλειά τους πάλι, καταστρέφοντας τα κτίρια με τρόπο εύπεπτο στον μέσο νεοέλληνα, που συνεχίζει να έχει ρηχή οπτική!
Επαναλαμβάνουμε ότι αυτό το κείμενο δεν γράφεται από ανεγκέφαλο ΠΡΟΒΑΤΟ ΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΣ ΤΑΣΗΣ ΟΜΑΔΑ, ούτε έχει προηγούμενα με κάποιον (προκλήθηκε εκ των έργων τους), ούτε από άτομο που δεν εκτιμάει τη σύγχρονη αρχιτεκτονική άποψη και δημιουργία. Αυτά όμως δεν είναι άποψη είναι μη αναστρέψιμη καταστροφή αρχιτεκτονικής κληρονομιάς, από μια κοινωνία που γενικώς έχει «χάσει την μπάλα». Τη σύγχρονη αρχιτεκτονική να την εφαρμόζουμε σε νέα κτίρια ή επεμβαίνοντας σε κτίρια σαβούρες του 1960-2000 και όχι βιάζοντας αριστουργήματα που για πολλούς λόγους θα έπρεπε να ντρεπόμαστε να τα αγγίξουμε
Τεράστια η ιστορία τα κτίρια. Τοίχοι με ψυχές. Τη μ……α του νεοέλληνα δεν τη φρενάρει τίποτα!
Ενδεικτικά αναφέρουμε (θα βρείτε περισσότερα στο διαδίκτυο):
Πρόκειται για δύο επαύλεις με κοινή αυλή. Η έπαυλη Αργυρόπουλου, ακριβώς στη συμβολή των οδών Αχαρνών και Χέυδεν αποτέλεσε την κατοικία του πρεσβευτή Περικλή Αργυρόπουλου, ενώ η έπαυλη Ράλλη, στην πίσω πλευρά, κατά μία εκδοχή αποτέλεσε την κατοικία του πρωθυπουργού της κατοχικής κυβέρνησης, Ιωάννη Ράλλη. Φημολογείται ότι οικοδομήθηκαν σε προσχέδια του Τσίλλερ (όπως όσα κτίρια είναι άγνωστου αρχιτέκτονα).
Οι χρονολογίες κατασκευής και πρώτης σχολικής χρήσης δεν είναι σίγουρες. Η επιγραφή της εισόδου (1862) μάλλον αφορά σχολική χρήση πριν το 1932, οπότε και αναφέρεται ευρέως ότι μεταστεγάστηκε εκεί το θρυλικό 2ο Γυμνάσιο Αρρένων Αθηνών, που λειτούργησε μέχρι το 1973, με μια διακοπή στην κατοχή. Μεταξύ των μαθητών που πέρασαν από τις γκρεμισμένες σήμερα αίθουσες ήταν ο στιχουργός Λευτέρης Παπαδόπουλος, ο εικαστικός Αλέκος Φασιανός, ο σκηνοθέτης Θεόδωρος Αγγελόπουλος, ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος και ο συγγραφέας Χρήστος Γιανναράς.
Το 1975 απαλλοτριώθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο και περιήλθε στην κυριότητα του Οργανισμού Σχολικών Κτιρίων (δυστυχώς για να το καταστρέψει). 
Η ονομασία «Αμαλίας» δόθηκε από τους αρχικούς καταληψίες (1990 – 2012), οι οποίοι προηγουμένως εκδιώχθηκαν από το εγκαταλελειμμένο τότε κτίριο του ιδρύματος Ωνάση στη λεωφόρο Αμαλίας 56 (Οι θεωρίες περί απόπειρας δολοφονίας της Αμαλίας στο σημείο και αφιέρωσης των κτιρίων από τον Όθωνα σε αυτή είναι μυθεύματα
 
Οι αντιεξουσιαστές το κατελάμβαναν απλά, εσείς το καταστρέψατε ολοσχερώς! Για αυτό το πήρατε; Γιατί δεν το κατεδαφίσατε τελείως να τελειώνουμε;
Έτσι λοιπόν στα κανάλια μας έδειξαν το κουφάρι της ιστορικής βίλας από ψηλά με μπουλντόζες να μαζεύουν τις τελευταίες πέτρες στο πρώην πέτρινο εσωτερικό και να μας λένε για τους ανελκυστήρες που θα μπουν κλπ τερπνές μπούρδες, λες και χωρίς να το κατέστρεφαν δεν μπορούσαν να μπουν ανελκυστήρες! Πάει η αυθεντική διαρρύθμιση, πάνε οι εσωτερικές διακοσμήσεις, πάνε τα γνήσια υλικά, πάει η αίσθηση του κτιρίου. Αφού θέλουν να φτιάξουν ένα νέο κτίριο γιατί δεν το κατεδάφισαν τελείως; Υποκρισία ακόμα και εδώ!
Σε οτι αφορά τους καταληψίες που κατηγορούμε ως ζημιάρηδες, 20 χρονια δεν έκαναν επ” ουδενί τη ζημιά, που έκανε ο Καμίνης σε μερικές μέρες! Δεν είναι να τρελαίνεσαι.
Μόνο οι όψεις, το κλιμακοστάσιο και το χολ θα έχουν την αυθεντική μορφή! Δεν βρίσκουν ότι αξίζει κάτι άλλο στα διατηρητέα… Διαβάστε τι λένε σχετικά και κρίνετε μόνοι σας:
Ο Ο.Σ.Κ. διδάσκει ότι πρέπει να καταστρέφουμε σαν βάρβαροι νεόβλαχοι τη διαρύθμιση και όχι να βρίσκουμε άλλες λύσεις, όταν δε μας βολεύει η γνήσια στην πρόσκαιρη επανάχρηση που σχεδιάζουμε:
«…ανακατασκευή του κεντρικού κλιμακοστασίου στην αρχική του μορφή. Στα διατηρητέα κτίρια κρίνεται σκόπιμη η διατήρηση της λειτουργικής και αισθητικής έννοιας της εισόδου – κεντρικού χολ. Γι’ αυτόν τον λόγο, το κεντρικό κλιμακοστάσιο ανακατασκευάζεται στην αρχική του μορφή, δεδομένου ότι κρίνεται απαραίτητη η πλήρης και αυθεντική αποκατάσταση του χώρου κεντρικού χολ – εισόδου ως βασικού στοιχείου του κτιρίου.»
«Συγκεκριμένα, οι εγκεκριμένες μελέτες του Ο.Σ.Κ. περιλαμβάνουν νέα διαρρύθμιση των δυο κτιρίων, ενοποίησή τους εσωτερικά σε όλες τις στάθμες (υπόγειο, ισόγειο και όροφος), ενίσχυση των εξωτερικών τοίχων και κατασκευή τοιχωμάτων με σκυρόδεμα, ανακατασκευή των ξύλινων κουφωμάτων, κατάργηση της στέγης στο ένα κτίριο και αντικατάστασή της με δώμα, τοποθέτηση ηλεκτρικών αναβατορίων και συμπλήρωση με ανελκυστήρα για την εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ.»
«Οι προδιαγραφές ασφαλείας που έχει θέσει ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων επέβαλαν την εκ βάθρων ανακατασκευή του κτιρίου, με διατήρηση και ανακαίνιση του εξωτερικού περιβλήματος, όπως γίνεται σε διατηρητέα, νεοκλασικά κτίρια, που δεν μπορούν να υποστηρίξουν τις νέες χρήσεις.»
Ο Δ.ΑΘ. μας παρουσιάζει ότι για να αναγεννηθεί το κέντρο πρέπει να διαλύουμε ο,τι μας τη βαρέσει. Πρωτοποριακές ιδέες – καραμέλες νεοελληνικής ρηχότητας. Οι καταστροφείς μας μιλούν για αισθητική αναβάθμιση και κτιριακό απόθεμα ενός αιώνα!
«Η καταρχήν αισθητική αναβάθμιση των κτιρίων και έπειτα η λειτουργική τους επανάχρηση, αποτελεί επένδυση στην ανάπτυξη, ιδιαίτερα γι αυτά τα κτίρια δημόσιου χαρακτήρα, γιατί τα αναγεννημένα κτίρια θα λειτουργήσουν σαν γεννήτριες αστικής ανανέωσης με αντίκτυπο στην μικροοικονομία της γειτονιάς και κατ΄ επέκταση την οικονομία της πόλης. Το νέο σχολικό συγκρότημα θα λειτουργήσει σαν «μοχλός» που κινητοποιεί με τη σειρά του τον ιδιωτικό τομέα της περιοχής. …Η διαχείριση και αξιοποίηση αυτού του κτιριακού αποθέματος με την πολυκύμαντη ιστορία ενός αιώνα, αποτελεί πρόκληση, αλλά και ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία στην διαμόρφωση στρατηγικών ανάπτυξης για την πόλη, σήμερα που η ανάγκη συνολικής αναβάθμισης της προβάλλει πιο έντονα από ποτέ»σημειώνει η δ/νση Σχολικών Κτιρίων του δήμου Αθηναίων»
 
Έγινε σοβαρή καταγραφή πριν το καταστρέψουν; που πήγαν τα πολύτιμα υλικά; Το νέο design προδιαγραφών Ο.Σ.Κ. θα είναι «Grava minimal»;
Φωτογραφήθηκε επαγγελματικά το εσωτερικό; Φυλάχθηκαν τα ακριβή γνήσια σχέδια; Καταγράφηκαν οι διακοσμήσεις; Πολύτιμα 150 ετών υλικά όπως ξυλεία, τσιμεντοπλακάκια, κεραμίδια, πέτρα τα διέλυσαν ή φυλάχθηκαν για να χρησιμοποιηθούν στο ίδιο ή σε άλλα νεοκλασικά που τα χρειάζονται ή δόθηκαν έστω σε μάντρες; Λεπτομέρειες ε; Δε γινόταν ε; Στο νέο θα υπάρχει καμιά γύψινη διακόσμηση και κανένα νεοκλασικό δάπεδο ή θα ακολουθηθεί η μετεξέλιξη του «Grava Style» με minimal επιρροές και αντιολισθητικά πλακάκια «Betadine Ceramics»; Τρομάρα σας!
Βαφτίζουν ένα νέο κτίριο ανακατασκευή και κοροϊδεύουν τον αδαή κόσμο και τους εαυτούς τους για τη ζημιά που κάνουν!
Από που προκύπτει η ανακατασκευή; Με αυτά που σχεδιάσατε στην ουσία κατασκευάζετε νέο κτίριο με ελάχιστα επιφανειακά σημεία από την κατεδαφισμένη πλέον βίλα Αμαλίας! Δουλεύετε τον κόσμο ή διασκεδάζετε τις τύψεις σας;

Εμπλεκόμενοι: δέσμιοι της φθηνιάρικης νεοελληνικής οπτικής και του αρρωστημένου συστήματος που οι ίδιοι έφτιαξαν. Ακόμα και με καλές προθέσεις θα την κάνουν τη μ…..α τους….
Ακόμα και αν συμφωνείς με την απαλλαγή της δημόσιας περιουσίας από τριτοκοσμικές  καταστάσεις, δεν μπορείς να παραβλέψεις την επικίνδυνη ανεπάρκεια αυτών που την έφεραν εις πέρας. Στη συγκεκριμένη υπόθεση έστω και αργά μερίμνησαν, βρήκαν κονδύλια και έφτιαξαν μελέτες σε χρόνο ρεκόρ, αλλά στο τέλος την έκανα ζημιά τους δεν άντεξαν!
Αυτό που έγινε στην ουσία ήταν οτι επειδή το κτίριο ανήκε στον ΟΣΚ, στόχευσαν απευθείας στο να γίνει σχολείο  Ιδέες όπως να ανακατασκευαστεί ως πολυτελής κατοικία ή ξενοδοχείο και να πουληθεί, παρόλο που ο Καμίνης μιλά για επιστροφή κατοίκων στο κέντρο, ούτε καν τις διανοήθηκαν. Σου λέει που να μπλέκουμε… Αφού λοιπόν η παρούσα λύση ήταν και εύπεπτη για την κοινή γνώμη για πολλούς λόγους, την προχώρησαν. Μετά ήρθε ο ΟΣΚ, που οι προδιαγραφές του απέχουν μακράν από το να γινόταν το σχολείο με γνήσιο εσωτερικό και διαρρύθμιση και έτσι πάει το κτίριο!
Έχουν φτιάξει ένα αρρωστημένο σύστημα, που και να έβγαινε κάποιος να έλεγε θα διατηρήσουμε το γνήσιο με στοχευμένες παρεμβάσεις θα του δημιουργούσαν οι υπόλοιποι τεράστια προβλήματα. Π.χ. αν το έλεγε ο αρχιμηχανικός θα είχε πρόβλημα γιατί  δεν το προβλέπουν οι προδιαγραφές του ΟΣΚ. Αν τους έλεγε η υπηρεσία που αδειοδοτεί τέτοια μην το χαλάσετε θα πάγωναν το έργο αντί να βρουν λύσεις επανάχρησης χωρίς καταστροφή. Αν ο Καμίνης έλεγε θέλω το γνήσιο, που δεν τον έχω να έχει συναίσθηση, θα του έβγαζαν χίλιες δικαιολογίες οι ειδικοί αν ήθελαν να το αποφύγουν. Δεν έχουν επίσης και την τόλμη να πουν «όχι δε θα το κάνουμε έτσι», επειδή π.χ είναι μόδα και θεωρείται άποψη στα high αρχιτεκτονικά γραφεία και η καταστροφική πρακτική έχει γίνει κανόνας.
Ποιοί ακριβώς αποφάσισαν και υλοποίησαν την κατεδάφιση;
Επειδή τα εξωφρνικά που γίνονται στην Ελλάδα, δεν γίνονται δια μαγείας σας αναφέρουμε τι διαβάσαμε στο «Έθνος» και το επίσης «θριαμβευτικό» άρθρο του:
«Η πρωτοβουλία για την αποκατάσταση του ιστορικού Σχολείου ανήκει στον δήμαρχο Γιώργο Καμίνη. Οι μελέτες του έργου, μετά από συνεννόηση της αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Νανάς Σπυροπούλου με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΚ ΑΕ Ηρακλή Δρούλια, παραχωρήθηκαν ως δωρεά στον Δήμο Αθηναίων, που είναι ιδιοκτήτης του ακινήτου, για υλοποίηση του έργου. Είχαν εκπονηθεί από ομάδα ιδιωτών μελετητών, με ανάθεση του ΟΣΚ από το 2007, και επικαιροποιήθηκαν από τους ίδιους μελετητές, τον Μάιο του 2013. Διευθυντής του έργου – πολιτικός μηχανικός και προϊστάμενος στη διεύθυνση σχολικών κτιρίων του Δήμου Αθηναίων Γιώργος Αδαμόπουλος.«
Σύμφωνα με αυτό το απόσπασμα η καταστροφή οφείλεται σε Καμίνη και Σπυροπούλου. 
Καθαρά βασικός υπεύθυνος δεν προκύπτει… ένα πασάρισμα από τη μελέτη μέχρι τη ζημιά καταγράφεται μόνο! Τους δώσανε μια μελέτη και δεν βρέθηκε ένας να προβληματιστεί, το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να προχωρήσουν πάση θυσία, για να το βουλώσουν όσοι είπαν οτι ο Καμίνης δεν έκανε έργο την προηγούμενη θητεία! Ποιοί είναι οι ιδιώτες μελετητές να παρακολουθούμε τη δράση τους μπας και γλιτώσουμε κανά άλλο κτίριο?
Αν κρατικές υπηρεσίες κάνουν τέτοια, τότε οι ιδιώτες που έχουν και οικονομικά συμφέροντα τι θα κάνουν;
Άλλη μια παράμετρος. Στην ουσία το ίδιο το κράτος αντί να παραδειγματίζει, δίνει πάτημα σε ιδιώτες να ζητούν π.χ. οκταώροφα κτίρια πάνω σε νεοκλασσικά για δήθεν πρακτικές επαναχρήσεις (στην ουσία χοντρές business)… Αλλά ποιος να τα σκεφτεί αυτά…. Ο Καμίνης;
Οργιάζουν οι διάδοχοι των κατεδαφιστών του ’60. Σε λίγο τα κτίρια με αυθεντικό εσωτερικό στο κέντρο της Αθήνας θα μετρούνται στα δάχτυλα!
Η επίθεση που διαβάζετε οφείλεται σε αυτό. Αν ήταν μόνο για ένα σχολείο δε θα το κάναμε ζήτημα. Έχετε συνειδητοποιήσει πόσα κτίρια έχουν καταστραφεί στο κέντρο μόνο για καταστήματα; Λες και δεν γινόταν επανάχρηση χωρίς καταστροφή; Έτσι όπως πάει το βιολί τα διατηρητέα μνημεία του κέντρου θα είναι όλα κουφάρια με σύγχρονο εσωτερικό. Δεν έχουν αφήσει τίποτα όρθιο με την αστεία δικαιολογία της επανάχρησης. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΑΦΡΟΜΥΑΛΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ, ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΚΤΙΡΩΝ!  Έτσι όπως πάνε θα μας μείνει η Τριλογία η παλαιά βουλή και κανένα ακόμα και στα υπόλοιπα θα μπαίνεις μέσα και θα αναρωτιέσαι αν έκανες λάθος και μπήκες στην πολυκατοικία που είναι δίπλα!
Ξυπνάτε όσες υπηρεσίες πιέζεστε να αδειοδοτείτε τέτοια, επειδή σας κατηγορούν πονηρά ότι ευθύνεστε για το πάγωμα των αποκαταστάσεων και ότι τα κτίρια είναι άχρηστα με τις γνήσιες διαρρυθμίσεις.
Μην παίζετε τα παιχνίδια τους. Αναγκάστε τους να βρουν τρόπους επανάχρησης χωρίς να καταστρέφουν τα κτίρια. Αντιθέτως δίνετε εύκολα εγκρίσεις, όπου οι αλλοιώσεις είναι πραγματικά στοχευμένες και απαραίτητες. Ειδικά στις περιπτώσεις των ιδιωτών αυτό που βαφτίζεται «αναγκαίο για επανάχρηση», στο 99% των περιπτώσεων δεν είναι παρά φθηνιάρικα κόλπα για πρόσκαιρα υπερκέρδη άξεστων εμπλεκομένων, που το τελευταίο που τους νοιάζει είναι τα κτίρια.
Ο «τρελός του χωριού» το αναχρονιστικό  «Νεοκλασσική αρχιτεκτονική», που δεν παρουσιάζει το θέμα ως «χαράς Ευαγγέλια»… Το μέλλον θα κρίνει αλλά θα είναι πολύ αργά, τώρα όσοι δε σας τα λέμε όπως θέλετε θα θίγεστε και θα μας λέτε και άσχετους!
Στο εγγύς μέλλον, που η ζημιά θα έχει γίνει και δε θα έχουν αφήσει τίποτα όρθιο, αυτοί που τώρα γράφουν διθυράμβους για τις καταστροφές, θα ανακαλύψουν αυτά που γράφονται τώρα εδώ. Οι επιστήμονες ξαφνικά θα θεωρήσουν έγκλημα τη διατήρηση κελύφους, αλλά δε θα υπάρχει κανένα κτίριο με γνήσιο εσωτερικό να σώσουν. Τα ίδια έγιναν και το 1960. Αφού έχαψε η κοινωνία την μοντέρνα πολυκατοικία και τις κατεδαφίσεις, κατόπιν εορτής ξύπνησαν όλοι κράτος, πολίτες, επιστήμονες και κατάλαβαν ότι αυτό που έκαναν δεν ήταν εκσυγχρονισμός, αλλά βλαχομοντερνισμός για συμφέροντα από άτομα χωρίς υψηλή αντίληψη και αισθητική. Και τότε αντιδρούσαν κάποιοι και οι πολλοί τους έλεγαν γραφικούς και οπισθοδρομικούς. Μακριά λοιπόν τα νεοελληνικά χέρια σας από κτίρια που δεν είστε άξιοι να αγγίζετε καν. Γιατί έργα πολλών από εσάς είναι και τα γνωστής ποιότητας και αισθητικής κτίρια του 1960 – 2000!
Μόνο η «Καθημερινή» εμβάθυνε και ανέφερε την καταστροφή!
Μόνο η εφημερίδα «Καθημερινή», η μόνη που έχει σοβαρούς γνώστες αρθρογράφους περί αρχιτεκτονικής «έπιασε» στις 23/9/2014 τη ζημιά που έγινε πριν δημοσιεύσουμε το άρθρο και αναφέρει: «…η ισοπέδωση κάθε λειτουργικού ή διακοσμητικού στοιχείου στο εσωτερικό εγείρει ερωτήματα που ο δήμος Αθηναίων, ως ιδιοκτήτης και διαχειριστής της νέας εποχής των δύο κτιρίων, οφείλει να δώσει εξηγήσεις….

Δείτε το άρθρο: «Το κέλυφος και το μέλλον» – Δημήτρης Ρηγόπουλος στην Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου