Μπορεί μια διαφήμιση να επηρεάσει το περιεχόμενο μιας είδησης; Για να
μην θεωρηθούμε προκατειλημμένοι θα απαντήσουμε όχι. Υπάρχουν πραγματικά
μέσα ενημέρωσης που δεν επηρεάζονται από τους διαφημιστές τους.
Τότε όμως κάποιος θα πρέπει να μας εξηγήσει γιατί το σύνολο των
κυρίαρχων μέσων ενημέρωσης υποστηρίζει ότι τράπεζες, όπως η Πειραιώς,
«πέρασαν» τα stress test τη στιγμή που απέτυχαν.
Μια πιθανή απάντηση έδωσε το e-tetradio, που γνωρίζει όσο ελάχιστοι τη
διαφημιστική αγορά στα ελληνικά ΜΜΕ και μας υπενθύμισε ότι «Οι τράπεζες
χρηματοδοτούν το 98% των ελληνικών ΜΜΕ». Δεν αναφερόμαστε φυσικά σε
διαφημίσεις τύπου adsense που επιλέγονται χωρίς τη γνώση του ιδιοκτήτη
του site αλλά για προσυμφωνημένα διαφημιστικά πακέτα μεγάλων ελληνικών
τραπεζών.
Το γεγονός ότι (μάλλον) δεν θα χρειαστεί να αντληθούν νέα κεφάλαια από τις
αγορές ή από το «μαξιλαράκι» των 11,4 δισ. ευρώ του ΤΧΣ για τις
ελληνικές τράπεζες δεν σημαίνει ότι πέρασαν το τεστ, όπως ψευδώς
αναφέρουν οι τίτλοι αρκετών μέσων ενημέρωσης. Τρεις ελληνικές τράπεζες η
Eurobank, η Πειραιώς και η Εθνική απλώς απέτυχαν.
Τα print – screen που ακολουθούν ίσως να αδικούν ορισμένα μέσα
ενημέρωσης, δεν αδικούν όμως την γενική εικόνα της ενημέρωσης στην
Ελλάδα. Απλώς αναζητήστε τη διαφήμιση μιας τράπεζας δίπλα σε κάθε
θριαμβευτικό τίτλο.
(ΠΗΓΗ: http://info-war.gr/)
Από αποτυχημένες τράπεζες για τη διάσωση των οποίων διαλύθηκε μία ολόκληρη χώρα, ας μην προσδοκούν "ρευστότητες" και "ανάσες στην αγορά", λοιπόν, χαζοχαρούμενοι ζητιάνοι ακόμα και αντιμνημονιακών ΜΜΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου