Δεν φαίνεται να έχει τέλος η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στα κύρια Μέσα, αφού συνεχίστηκε και τον Απρίλιο, και μάλιστα με αυξανόμενους ρυθμούς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η πτώση ήταν -29,90% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011, ενώ τον περασμένο Μάρτιο η πτώση ήταν -23,03 σε σχέση με τον Μάρτιο του 2011 και έδειχνε σε έναν βαθμό να «φρενάρει». Σε σύνολο τετραμήνου, Ιανουάριος-Απρίλιος 2012, η πτώση έφτασε στο -27,02%, όταν στο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος ήταν -25,89%.
Όσον αφορά στον Απρίλιο, τη μεγαλύτερη πτώση είχαν για άλλον έναν μήνα το ραδιόφωνο (-38,36%), τα περιοδικά (-36,48%), αλλά και η τηλεόραση (-30,18%). Τη μικρότερη πτώση είχαν οι εφημερίδες, «μόλις» -14,32%. Ωστόσο, στο σύνολο του πρώτου τετραμήνου, τη μικρότερη πτώση είχε η τηλεόραση με -16,48% και τις μεγαλύτερες απώλειες τα περιοδικά (-36,17%). Υπενθυμίζεται για άλλη μια φορά ότι τα στοιχεία είναι τεκμαρτά και στηρίζονται στις επίσημες τιμές τιμοκαταλόγου. Στην πραγματικότητα, η πτώση είναι αρκετά μεγαλύτερη από τα παραπάνω ποσοστά.
ΔΙΑΦ. ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 | |||||
Μέσο | Απρ. 2011 | Π/στά (%) | Απρ. 2012 | Π/στά(%) | Μ/βολή (%) |
T/ση | 49.877.413 | 34,74 | 34.823.060 | 34,60 | -30,18 |
Π/κά | 56.370.329 | 39,26 | 35.804.810 | 35,58 | -36,48 |
Ε/δες | 29.135.923 | 20,29 | 24.963.696 | 24,81 | -14,32 |
Ρ/νο | 8.185.864 | 5,70 | 5.045.675 | 5,01 | -38,36 |
Σύν. | 143.569.529 | 100 | 100.637.241 | 100 | -29,90 |
ΔΙΑΦ. ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 | |||||
Μέσο | Ιαν-Απρ 2011 | Π/στά(%) | Ιαν-Απρ. 2012 | Π/στά(%) | Μ/βολή (%) |
T/ση | 176.677.234 | 34,53 | 147.564.790 | 39,52 | -16,48 |
Π/κά | 191.274.458 | 37,38 | 122.090.504 | 32,70 | -36,17 |
Ε/δες | 114.723,685 | 22,42 | 82.805.681 | 22,18 | -27,82 |
Ρ/νο | 28.989.176 | 5,67 | 20.942.476 | 5,61 | -27,76 |
Σύν. | 511.664.552 | 100 | 373.403.451 | 100 | -27,02 |
Πηγή: Media Services, Ποσά σε ευρώ
Στις μετρήσεις Απριλίου 2012 δεν συμπεριλαμβάνεται ο ραδιοφωνικός σταθμός Λάμψη, που μετρήθηκε το 2011. Η σύγκριση ίδιων σταθμών δείχνει μείωση δαπάνης ραδιοφώνου για τον Απρίλιο 2012 κατά 16,61% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011, ενώ το 4μηνο Ιανουάριος-Απρίλιος 2012 αύξηση κατά 1,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011.
(ΠΗΓΗ: http://www.marketingweek.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου