Oι Ρώσοι έχουν στοιχεία ότι τα ουκρανικά BUK είχαν
εγκλωβίσει το μαλαισιανό Boeing την στιγμή της κατάρριψής του. Το ρωσικό
δίκτυο επιτήρησης και έγκαιρης προειδοποίησης κατέγραψε ηλεκτρονικές
εκπομπές των ραντάρ προς την κατεύθυνση του αεροπλάνου, το οποίο και
είχε εγκλωβιστεί όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ρωσικό ΥΠΑΜ.
"Όλη η πτήση βρισκόταν εντός την επιχειρησιακής ζώνης
δύο ουκρανικών πυροβολαρχιών αποτελούμενες από S-200 μακράς εμβέλειας,
και από τρία α/α συστήματα ΒUK M1 μεσαίου βεληνεκούς" ανακοίνωσε το ρωσικό ΥΠΑΜ. "Οι ρωσικές ραδιοτεχνικές υποδομές κατά την διάρκεια
της 17ης Ιουλίου κατέγραψαν την εκπομπή και τον εγκλωβισμό αεροσκαφους
από το 9s18 Kupol της μονάδας Buk-M1 που έχει αναπτυχθεί στην Styla (30
χλμ. νοτίως του Donetsk)".
Συνεχίζοντας, το ρωικό ΥΠΑΜ αναφέρει "το αντιαεροπορικο
σύστημα Buk-M1 επιτρέπει την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των μονάδων
ενός τάγματος δηλαδή η κατάρριψη θα μπορούσε να έχει γίνει και από τις
άλλες μονάδες που έχουν εγκατασταθεί στην Avdeyevka (8 χλμ βόρεια του
Donetsk) ή στην Gruzsko-Zaryanskoye (25 χλμ ανατολικά του Donetsk)"
Το Βoeing 777 των Malaysia Airlines συνετρίβη κοντά στο Ντονέτσκ
χθες στις 17 Ιουλίου στην περιοχή Grabovo settlement. Το αεροσκάφος
είχε 298 επιβαίνοντες συμπεριλαμβανομένου και ενός 15μελούς πληρώματος. Το ρωσικό ΥΠΑΜ τελειώνει την ανακοίνωσή του λέγοντας "αυτές οι πληροφορίες έχουν επιβεβαιωθεί από τις ηλεκτρονικές καταγραφές".
Είναι προφανές ότι η υποψία της κατάρριψης βαρύνει αυτόν που
πρωτίστως διαθέτει τα μέσα να το κάνει σε αυτό το ύψος. Με βάση και την
δήλωση του Ουκρανού Γενικού Εισαγγελέα οι ρωσόφωνοι ΔΕΝ διέθεταν τέτοια
συστήματα τουλάχιστον επιχειρησιακά. Αυτοί που τα διαθέτουν και
επιχειρησιακά και εγκατεστημένα είναι οι Ουκρανοί.
Παρόλα αυτά το μείζον θέμα δεν είναι η κατάρριψη αλλά ποιος
έστειλε το αεροσκάφος στην A.Ουκρανία. Σαν να το έστελναν στη Συρία, ή
στο Βιετνάμ το 1965! Το αποδεικνύουν αυτό τα σχέδια πτήσης των τελευταίων ημερών
του συγκεκριμένου δρομολογίου της Malaysia Airlines. Όπως φαίνεται από
τους αποκαλυπτικούς χάρτες, στις 14, 15 και 16 Ιουλίου τα αεροσκάφη
περνούν νότια και δυτικά, αρκετά μίλια από τις πολεμικές συγκρούσεις
μεταξύ του Ουκρανικού Στρατού και των δυνάμεων αυτοάμυνας της Νέας
Ρωσίας.
Χθες ωστόσο, η μοιραία πτήση έγινε βόρεια και ανατολικά του
συνηθισμένου. Κι αυτό γιατί το Κιέβο άλλαξε τον αεροδιάδρομο για την
πτήση του Boeing 777 και το έστειλε πάνω από εμπόλεμη ζώνη.
Πτήση 14 Ιουλίου 2014
Πτήση 15 Ιουλίου 2014
Πτήση 16 Ιουλίου 2014
Η μοιραία πτήση της 17ης Ιουλίου 2014
Γιατί άραγε; Στην περιοχή του Ντόνετσκ μόλις μία ημέρα πριν την
τραγωδία ο Ουκρανικός Στρατός είχε αναπτύξει ένα τάγμα με αντιαεροπορικά
συστήματα BUK-M1, ενώ άλλο ένα ανέπτυξε χθες στο Χάρκοβο υπό το… φόβο
ρωσικής επέμβασης.
Είναι τυχαίο αυτό όταν το Κίεβο κλιμακώνει τις επιθέσεις τους προς
τους ρωσόφωνους, ακόμη και με σφαγές ή βομβαρδισμούς αμάχων προκειμένου,
όπως παραδέχονται ακόμη και Αμερικανοί αξιωματούχοι, να προκαλέσουν οι
ΗΠΑ μία επέμβαση στην Ουκρανία;
Υπάρχει και η συγκλονιστική μαρτυρία του Ισπανού ελεγκτή
εναέριας κυκλοφορίας ο οποίος στο twιiter μαρτυρία ότι είδε στην οθόνη
στον πύργο ελέγχου του Κιέβου δύο ουκρανικά μαχητικά να καταδιώκουν το
Μαλαισιανό αεροσκάφος. Ο συγκεκριμένος ελεγκτής ανήκει στην Eurocontrol
και για αυτό βρισκόταν στο Κίεβο.
Το βέβαιο είναι ότι το Boeing 777 καταρρίφθηκε. Το αν
χτυπήθηκε από BUK-M1 ή πύραυλο ουκρανικού αεροσκάφους δεν έχει μεγάλη
σημασία. Οι δυνάμεις αυτοάμυνας δεν διαθέτουν οπλικά συστήματα για να
πλήξουν στόχους σε τόσο μεγάλο ύψος.
Εκείνοι λοιπόν που πρέπει να δώσουν απαντήσεις για τη
δολοφονία των 295 επιβαινόντων της πτήσης της Malaysia Airlines είναι η
κυβέρνηση του Κιέβου.
Δήλωση ομολογία είχαμε από τον Ουκρανό Γενικό Εισαγγελέα
Vitaly Yarema ο οποίος δήλωσε στον ουκρανικό Τύπο ότι οι ρωσόφωνοι δεν
έχουν στην κατοχή τους ούτε Buk ούτε S-300, αποκαλύπτοντας έτσι ποιός
πραγματικά κατέρριψε το αεροπλάνο, καθώς τα συστήματα αυτά τα κατέχει
και τα είχε αναπτύξει σε Ντονέτσκ και Χάρκοβο ο ουκρανικός Στρατός. Την
ίδια στιγμή και τα δύο μαύρα κουτιά του αεροπλάνου έχουν βρεθει και θα
μεταφερθούν στην Μόσχα, καθώς η Ρωσία δεν τα εμπιστεύεται στα χέρια της
Δύσης και των Ουκρανών φοβούμενη προβοκάτσια.
"Μετά την κατάρριψη του αεροπλανου στην Α.Ουκρανία, ο
Στρατός ανάφερε στον πρόεδρο ότι οι 'τρομοκράτες' δεν έχουν τα συστήματά
μας Buk και S-300" και συνέχισε "αυτά τα οπλικά συστήματα δεν έχουν καταληφθεί". Tην δήλωση-ομολογία την έκανε σήμερα στην ουκρανική Pravda
Ο Ουκρανος Υπουργός Εσωτερικών Anton Gerashchenko είπε χθες ότι το
Malaysia Airlines Boeing 777 καταριφθηκε από ένα αντιαεροπορικό σύστημα
Buk. Το μαλαισιανό επιβατικό αερολάνο κατευθυνόνταν αό το Άμστερνταμ
στην Κουάλα Λουμπούρ όταν καταρρίφθηκε πάνω από την περιφέρεια του
Ντονέτσκ.Σκοτώθηκαν και οι 298 επιβαίνοντες.
Το ρωσικό υπουργείο Άμυνας εξέδωσε ανακοίνωση: «Η Ουκρανία είναι απαραίτητο να προβεί σε λεπτομερή έρευνα με
τη συμμετοχή όλων των ενδιαφερόμενων διεθνών οργανισμών για τη συντριβή
του Boeing 777 στο έδαφος της. Στην περιοχή της συντριβής
υπάρχει παρουσία του Ουκρανικού Στρατού με αντιαεροπορικά συστήματα
BUK-M1. στην περιοχή βορειοδυτικά του Ντόνετσκ έχουν αναπτυχθεί τάγματα
του 156ου Συντάγματος των Ουκρανικών Ένοπλων Δυνάμεων με 27 εκτοξευτές
BUK-M1.Τα αντιαεροπορικά αυτά συστήματα είναι σε θέσει να εντοπίσουν του
στόχους στον αέρα μέχρι και 160 χιλιόμετρα μακριά και να τους πλήξουν
σε απόσταση μεγαλύτερη των 30 χιλιομέτρων. Εξάλλου, πάνω από
την περιοχή του Ντόνετσκ επιχειρούν αεροσκάφη της Αεροπορίας της
Ουκρανίας, τα οποία είναι εξοπλισμένα με διάφορους τύπους πυραύλων. Οι
δηλώσεις εκ μέρους της κυβέρνησης του Κιέβου ότι το αεροσκάφος δεν
καταρρίφθηκε από ουκρανικούς πυραύλους εγείρουν σοβαρές αμφιβολίες. Δεν
μπορούν να προκύπτουν τόσο κατηγορηματικά συμπεράσματα σε τόσο μικρό
χρονικό διάστημα. Απαιτείται ενδελεχή έρευνα.
Παρακαλώ σημειώστε ότι η πτήση Boeing 777 γινόταν εκτός των συστημάτων αεράμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Και
ήταν στον ουκρανικό εναέριο χώρο υπό τον έλεγχο του συστήματος
διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας του Κιέβου. Καλούμε τη διεθνή
κοινότητα να προβεί σε λεπτομερή έρευνα για τα αίτια της συντριβής.
Όσον αφορά τα περί κατάρριψης ουκρανικούς αεροσκάφους από την
Ρωσία το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας δήλωσε πώς στις 17 Ιουλίου το
σύστημα αεράμυνας των Ένοπλων Δυνάμεων της Ρωσικής Ομοσπονδίας δεν
λειτούργησε. Δεν εκτελέστηκαν επίσης πτήσεις ρωσικών αεροσκαφών στην
περιοχή που συνορεύει με τον Ντονέτσκ."
Είναι ξεκάθαρο ποιος κατείιχε ένα τέτοιο αντιαεροπορικό
σύστημα στην περιοχή για να χτυπήσει ένα επιβατικό αεροπλάνο σε ύψος
10000 μέτρων, και η δήλωση του Ουκρανού Γενικού Εισαγγελέα, ήταν
ξεκάθαρη, οι ρωσόφωνοι δεν θα μπορούσαν να το κάνουν αυτό από
επιχειρησιακή άποψη. Άρα οι μονοι που απομένουν είναι οι Ουκρανοί.
Επειδή ομως στην Δύση είναι "μάγοι" στην διαστέβλωση της
αλήθειας καθώς ελέγχονται όλα τα ΜΜΕ όπως παλαιότερα ελεγχόντουσαν στην
πρώην Σοβιετικη Ένωση (αλλάξανε οι ρόλοι), τα μαύρα κουτιά οδεύουν προς
την Μόσχα για να εξεταστούν εκεί, καθώς οι Ρώσοι φοβούνται, μια ακόμα
στημένη προβοκάτσια από την Δύση για να στρέψουν τον πλανήτη εναντίον
της.
Μην ξεχνάμε τις πληροφορίες που μετέδωσαν όλα τα ρωσικά ΜΜΕ
και αναφέρουν ότι ο στόχος των δραστών ήταν το αεροσκάφος του Βλαντιμίρ
Πούτιν, καθώς κάποιοι στην άλλη άκρη του Ατλαντικού απεργάζονται σχέδια
Γ' ΠΠ, διότι στην Ουκρανία ουδείς πράττει τίποτα χωρίς να ρωτήσει τα
κέντρα εξουσίας της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ.
Το αεροσκάφος του Ρώσου προέδρου είχε ακολουθήσει σχεδόν
την ίδια διαδρομή με το Boeing 777, λίγη μόνο ώρα πριν από τη φονική
συντριβή. Πολλές συμπτώσεις μαζεμένες σε μια ύποπτη συγκυρία, και στην
πιο έντονα φορτισμένη για το μέλλον του πλανήτη γεωπολιτική περιοχή.
(ΠΗΓΗ: http://www.defencenet.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου