Λες και κάποιος βρήκε την κλωστή που «πέταγε» από το πουλόβερ των ελληνικών media – και να ‘ταν μόνο μία – και την τραβάει χωρίς, φαινομενικά, κανείς να μπορεί να τον σταματήσει.
Μέσα σε λίγες μόνο μέρες, παραμονές Χριστουγέννων του ’11: περικοπές στον ΔΟΛ, μειώσεις στον ΣΚΑΪ, προβληματισμός και μειώσεις στη «Ναυτεμπορική», νέα μείωση στο «Πρώτο Θέμα», αδειανά μπλοκάκια στον «9,84», «κρίση στο Star», «λουκέτο» στο ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδος…
Για να μην αναφέρει κανείς τι συμβαίνει στις εναπομείνασες μικρές εφημερίδες, αλλά και στα μεγάλα περιοδικά, τις σκόρπιες απομακρύνσεις από τα site ιδιοκτησίας Γιαννακόπουλου (κάποιοι προσλήφθηκαν ντάλα Αύγουστο για να απολυθούν τον Νοέμβριο), ενώ Χριστουγεννιάτικα ακόμη παίζει το κυλιόμενο μήνυμα απόγνωσης των εργαζομένων στο Alter και η «Ελευθεροτυπία» σπαράσσεται από το ισόγειο έως τον 6ο της Μίνωος.
Όσο για την ΕΡΤ; Οι εργαζόμενοι ετοιμάζονται να ξαναδούν ένα έργο που γνωρίζουν την αρχή, τη μέση και το τέλος. Το cast αλλάζει, ίσως κι οι “πρωταγωνιστές”.
Παρηγοριά για κάποιους το φρέσκο φύλλο της «Δημοκρατίας», κάποια μικρά τηλεπεριοδικά με προσφορές και δώρα και κάποια sites τηλεπερσόνων που δεν αντέχουν να πληρώσουν ούτε έναν κανονικό μισθό, αλλά ποντάρουν στα 8ωρα και 12ωρα των 400 ευρώ… Ας είν’ καλά ο διαφημιστής που «σκάρωσε» τον «Τζάμπα». Εμπνέει για τέτοιους χαρακτήρες η εποχή και τα ελληνικά media, ειδικώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου