Την πλέον θεαματική ανατροπή σε προεκλογική περίοδο διανύουμε, όπως όλα δείχνουν, κατά τις τελευταίες μέρες ενόψει των ευρωεκλογών. Υπό την αίρεση ότι ο όρος "ανατροπή" αναφέρεται σε σχέση με τις ούτως ή άλλως ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ και ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ διαφορές που λάνσαραν κατά την προηγούμενη τριετία οι εντεταλμένοι και επιστημονικώς αποτυχημένοι δημοσκόποι της διαπλοκής, συνεπώς ως όρος στην πραγματικότητα δεν υφίσταται αφού στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ανατροπή, προκύπτει μία αναμφισβήτητη στατιστική μεταβολή ακόμα και σε σχέση με αντικειμενικούς δείκτες μετρήσεων. Η ίδια η Palmos Analysis, μία από τις ελάχιστες εταιρείες μέτρησης της κοινής γνώμης που έχει καταφέρει να διατηρήσει την αξιοπιστία της καθώς ήταν η μόνη που κατέγραψε σωστά τις τάσεις κατά τις εκλογές του 2015, παρουσιάζει μία εικόνα που προσεγγίζει τη λογική όπως την αντιλαμβανόμαστε κατά τις τελευταίες ημέρες, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ φέρεται να υπολείπεται από την πρώτη θέση κατά ένα ποσοστό εντός του στατιστικού λάθους, όταν στην προηγούμενη έρευνα της εταιρείας πριν από μόλις μερικές μέρες η διαφορά φαινόταν διπλάσια.
Βεβαίως, όλη η πορεία της προεκλογικής δραστηριότητας καθώς και η απλή λογική της πολιτικής πραγματικότητας δεν αφήνει περιθώρια ότι το ακροδεξιό απόκομμα του ελεεινού Μητσοτάκη μπορεί να προηγείται έστω και με μικρό ποσοστό εντός στατιστικού σφάλματος: η πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ είναι ξεκάθαρη και αδιαμφισβήτητη σε κάθε έκφανση δραστηριότητας του Αλέξη Τσίπρα. Εδώ υπεισέρχεται το ζήτημα της ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ στην οποία έχουν περιέλθει όλες σχεδόν οι δημοσκοπικές εταιρείες, άσχετα από τους εντολείς τους και τις παραγγελίες ναρκεμπόρου και λοιπών νταβατζήδων (δεν χρειάζεται καν να αναλωθούμε στα σκουπίδια κομπογιαννιτών επιπέδου Metron Malakynsis για τη φυλλάδα των Fake Νέων, του συμβουλάτορα των μητσοτάκηδων Μάρκου της MRB για το Βλήμα της Κυριακής και της ελεεινής Marc για το ελεεινότερο χαρτί τουαλέτας με το όνομα Πρώτο φλέμα, την εμετική πουστωδία που λυμαίνεται τον Τύπο με το μαύρο χρήμα του ναρκέμπορα, ακόμα κι αν η ίδια η συμμορία συμμαζεύει τη διψήφια διαφορά προκειμένου να περιορίσει την ξεφτίλα τους και άρα την ύπαρξη των ίδιων των εταιρειών τους, οι οποίες ελπίζουμε ότι δεν θα διασωθούν αυτή τη φορά, όπως κακώς τα κατάφεραν μετά την ξεφτίλα διαρκείας από τις εκλογές του 2012 έως το 2015. Μην ξεχνάμε ότι στις εκλογές του Σεπτεμβρίου του 2015, οι ίδιες αδιόρθωτες εταιρείες των σκιτζήδων δημοσκόπων έπεσαν έξω κατά την αποτύπωση του εκλογικού αποτελέσματος κατά...7 μονάδες, δείχνοντας "ισοπαλία" ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ δύο μέρες πριν από τις εκλογές, συνεπώς κατ'αναλογία ακόμα και οι μούφα διαφορές των 6 μονάδων υπέρ ΝΔ συνεπάγονται ΝΙΚΗ του ΣΥΡΙΖΑ).
Είναι απόλυτη ανάγκη να επαναπροσδιοριστούν οι όροι διεξαγωγής των σφυγμομετρήσεων της κοινής γνώμης ως προς το μεθοδολογικό τους κομμάτι, προφανώς επιστρατεύοντας το διαδίκτυο και την κινητή τηλεφωνία, καθώς το μοντέλο της δειγματοληψίας μέσω σταθερών τηλεφώνων αποδεικνύεται κάτι περισσότερο από παρωχημένο. Εξάλλου, ακόμα και η πενιχρή συμμετοχή εταιρειών δημοσκοπήσεων σ'αυτές τις εκλογές αποδεικνύει ότι το ίδιο το σύστημα έχει αναγνωρίσει ότι ο τομέας δεν μπορεί να λειτουργήσει με σωστό τρόπο: από τις 18 (!) εταιρείες που συμμετείχαν στην προεκλογική περίοδο των ευρωεκλογών του 2014 και τις 21 (!!) στις προεκλογικές περιόδους των βουλευτικών εκλογών του 2015, φέτος δραστηριοποιούνται μόλις...7 (!!!!!), εκ των οποίων τουλάχιστον 3 έχουν ως πελάτη τους το σύστημα του ανερμάτιστου ναρκέμπορα.
Ακόμα κι έτσι, βέβαια, η πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ διασφαλίζεται από το υπέρμετρο ποσοστό των Αναποφάσιστων που φτάνει το 23%, η πλειοψηφία του οποίου προέρχεται από το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα και ασφαλώς στην πλειοψηφία του θα επιλέξει και πάλι το ίδιο κόμμα την ώρα της κάλπης. Ταυτόχρονα, ο Αλέξης Τσίπρας προηγείται πλέον στην καταλληλότητα για πρωθυπουργία, ξεπερνώντας τον Κανένα, εκτός από τον #δεν_κάνει_το_παιδί φυτευτό νεοφιλελεύθερο γκαφατζή πολιτικάντη που έχει το θράσος να ονειρεύεται πρωθυπουργίες.
Μπάμπης ο Ανυπέρβλητος,
PhD in Communication and Media Studies
(ΠΗΓΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ: https://tvxs.gr/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου