Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα στοιχεία για τον τρόπο και το κόστος λειτουργίας του πολιτικού συστήματος περιλαμβάνουν οι ειδικές εκθέσεις εκλογικών εσόδων και δαπανών που υποχρεωτικά καταθέτουν τα πολιτικά κόμματα μετά την ολοκλήρωση των εκλογικών διαδικασιών. Τα δυο μεγάλα κόμματα ξόδεψαν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τις υπηρεσίες δημοσκοπικών εταιριών των οποίων τα ονόματα θα σας πρότεινα να συγκρατήσετε σε συνάρτηση με τα κόμματα-εργοδότες τους.
Στην ειδική έκθεση των εκλογικών δαπανών περιλαμβάνονται οι παρακάτω εντολές πληρωμών στην εταιρία GPO η οποία συνεργάζεται σχεδόν αποκλειστικά με το Mega Channel και την εκπομπή "Ανατροπή" του Γιάννη Πρετεντέρη:
6/4/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
4/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
9/5/2012- G.P.O 8.000 ευρώ
14/6/2012- G.P.O 42.000 ευρώ
Συνολικά, το ΠΑΣΟΚ ξόδεψε 162.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
6/4/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
3/5/2012- G.P.O 6.000 ευρώ
4/5/2012- G.P.O 50.000 ευρώ
9/5/2012- G.P.O 8.000 ευρώ
14/6/2012- G.P.O 42.000 ευρώ
Συνολικά, το ΠΑΣΟΚ ξόδεψε 162.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
Διαφορετικές φαίνεται ότι ήταν οι επιλογές της Νέας Δημοκρατίας η οποία συνεργάστηκε με τρεις διαφορετικές εταιρίες με την MRB να απορροφά τα μεγαλύτερα ποσά και με τις Alco και Rass να ακολουθούν.
-Alco 27.000 ευρώ
-MRB 183.000 ευρώ
-Rass 22.000 ευρώ
Συνολικά, η Νέα Δημοκρατία ξόδεψε 232.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
Στη συνολική δαπάνη των 394.000 ευρώ, προσθέστε και τις αμοιβές των υπαλλήλων που συμμετείχαν σε δημοσκοπήσεις που έγιναν από τα τηλεφωνικά κέντρα των δυο κομμάτων και θα συνειδητοποιήσετε πόσα χρήματα ξοδεύουν για τις μετρήσεις της κοινής γνώμης τα πολιτικά κόμματα.
-Alco 27.000 ευρώ
-MRB 183.000 ευρώ
-Rass 22.000 ευρώ
Συνολικά, η Νέα Δημοκρατία ξόδεψε 232.000 ευρώ για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων.
Στη συνολική δαπάνη των 394.000 ευρώ, προσθέστε και τις αμοιβές των υπαλλήλων που συμμετείχαν σε δημοσκοπήσεις που έγιναν από τα τηλεφωνικά κέντρα των δυο κομμάτων και θα συνειδητοποιήσετε πόσα χρήματα ξοδεύουν για τις μετρήσεις της κοινής γνώμης τα πολιτικά κόμματα.
(ΠΗΓΗ: http://www.parapolitiki.com/)
ΣΧΟΛΙΟ ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ: Το σύστημα διαπλοκής μεταξύ παλαιοδικομματικής γάγγραινας - εταιρειών δημοσκοπήσεων το γνωρίζαμε καλά, πλέον όμως έρχεται να επιβεβαιωθεί με τον πλέον επίσημο και αναμφισβήτητο τρόπο. Εκτός από την παΣΟΚόδουλη GPO (της οποίας ούτως ή άλλως η μεθοδολογία και τα ευρήματα παρουσίαζαν ανέκαθεν σοβαρά προβλήματα, ευρισκόμενα σταθερά σε μεγάλη απόκλιση από τους μέσους όρους των υπολοίπων και εντέλει από τα τελικά αποτελέσματα των εκάστοτε εκλογικών αναμετρήσεων), αποκαλύπτεται ότι οι επίσης ούτως ή άλλως ανυπόληπτες Alco και Rass αλλά και η εν γένει (συγκριτικά με αποτελέσματα και μέσους όρους-κοινό αίσθημα) αξιόπιστη MRB ΔΕΝ μπορούν να λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν, αφού κατ'ουσίαν αποτελούν εργαλεία του προπαγανδιστικού επιτελείου της ΝΔούλας. ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν πρόκειται για "έκτακτες" συνεργασίες που αφορούσαν μόνο στις προηγούμενες εκλογές ούτως ώστε να μιλάμε για πρόσκαιρες "τυχαίες" αναθέσεις που να δικαιολογούν επιστημονική-δειγματοληπτική επάρκεια, αλλά ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΓΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ "ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ"! Εξ'ου και η εκτός τόπου και χρόνου προχθεσινή σφυγμομέτρηση - γιαλατζί της Alco για λογαριασμό της λιβελοφυλλάδας του εθνικού εκβιαστή - φοροφυγά τσοντοδημοσιοκάφρου. Αν στις παραπάνω διαπλεκόμενες εταιρείες προσθέσουμε τις μονίμως συνεργαζόμενες με τα εκδοτικά συγκροτήματα των δημοσίων έργων Marc (Μπόμπολας) και Καppa Research (ΔΟΛ), συνάγουμε το συμπέρασμα ότι τις μόνες εταιρείες που μπορούμε να εμπιστευόμαστε σε επαρκή βαθμό (όχι όμως χωρίς κριτική άποψη) αποτελούν η VPRC, η Public Issue, η Metron Analysis, η Pulse, η ΕΔΕ καθώς και τα πανεπιστημιακά τμήματα όπως το Στατιστικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με επικεφαλής τον καθ. Επαμεινώνδα Πανά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου